Dag 3.

                 

Shit vilken rallavurpa jag gjorde idag! Jag har åkt med Johannes bräda hela veckan och idag tog jag istället brädan som jag hade lånat med mig. Det var inte alls bra och jag hade problem att få till svängarna. Detta resulterade till att när jag åkte off-pist körde jag rakt in i en sten, flög över och ramlade med huvudet i snön. Jag skrattade så att jag höll på att kissa på mig, det måste ha sett så jävla roligt ut.

Sista åket skulle jag och Johannes ta i favoritbacken. Det var lång kö till knappliften som skulle ta oss upp den sista biten så Johannes tyckte att det var en toppen idé att gå upp istället. Det gör jag inte om! Jag var ju så trött när jag kom upp att sista åket inte alls blev bra.

Annars har det varit en perfekt dag! Istället för lunch hemma, blev det hamburgare och våfflor i värmestugan mitt i backen. Nice!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0