Första dagen.


Här är galet mycket snö. Utanför vår stuga.


Vår balkong.


Hur mycket kläder som helst, men det hjälpte ändå inte. Min skidglasögon blev de frost på så att jag inte kunde se något och var tvungen att ta av dom. Ögonfransarna frös då ihop som gjorde det sjukt jobbigt att se när man åkte. Hoppas att det bli bättre imorgon.


Jag och Pernilla, man ser ju ut som en mumie.


Peter och Johannes.


Hemma och fixade lite lunch mitt på dagen.


Peter var väldigt het i sin kroppsstrumpa (underställ). 


Peter var faktiskt skit duktig och lärde sig åka redan första dagen.


Självklart trillade han ju mer än en gång.


Pernilla.


Jag och Johannes åkte off-pist.


Johannes körde fast.



Bastun är bokad till klockan 7, så nu blir det att sitta där och svettas ett par timmar. Gött!








Kommentarer
Postat av: Carro

fan vad underbart det ser ut och låter! gillar inte snö egentligen, men sen har jag ju aldrig varit i fjällen, men nu blev man ju nästan lite sugen... :) ha det skitbra, kram!

2009-12-27 @ 19:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0