Julfix.

                                   
                                                             Dagens skapelse.


Jag fick sådana grenar med lysen i av mamma förra året men har inte riktigt veta vart jag ska sätta dom. Idag kläckte jag den lysande idén om att göra en egen vas. Jag kom på att jag hade lite större pappersrör hemma som jag fick av jessica förra året. Det var också perfekt i och med att det är ett rör så kan sladdarna gå ut underifrån. Jag limmade på lite rött tyg och knöt om lite sidenband. Det blev superfint och väldigt juligt. Ett litet tips bara om man inte vill gå och köpa en vas bara för att sätta lite pinnar i. Har ni inget större pappersrör kan man ta ett tomt pringels rör.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0