Också var juldagen här.

             
                    Julklappsutdelning på julfirande nr 2, denna gången med Peters familj.

Då var julafton också avklarad. Jag får väl stryk när jag säger att jag kollade på Anna Ankas jul istället för Kalles också. Inte för att det var bra utan för att det var något nytt. Anyway, det var en mysig och trevlig julafton i Växjö. Det blev julklappar som Rock Band, våffeljärn och en blender. Tyvärr har vi inget spel till Rock Band och jag vill bara spela nu nu nu!
Klockan är nu  snart halv 5 och jag är äntligen färdig med packandet. Det tar ju hur lång tid, specielt när man måste åka och handla saker och åka runt och låna saker hos folk.


Ikväll blir det iallafall Hotellet och lite förpartaj hos syrran. Jag är sjukt partysugen, men eftersom vi ska köra härifrån klockan 7 imogon bitti så måste jag ta det lugnt ikväll. Vi får se hur det går. Jag vill inte göra om stockholmsresan=) (Tilda, you know whar I mean).









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0