On the road.

Sjukt skoj kväll igår! Jag skulle gått hem vid ett men så blev det ju inte. Klockan ett stod jag och shottade tequila. Inte bra! Det var inte roligt när klockan ringde 06.00. Jag gjorde roligaste grejen i morse så att jag var tvungen att skratta åt mig själv. Skulle lägga ner lite saker i min väska. Ställde först min perfym på golvet och sedan "ställde" jag kammen på golvet. Såklart ramlade ju den eftersom man inte kan ställa en kam upp, men det var sjukt roligt när jag upptäckte vad jag hade gjort.

Anyway...är på väg nu. Har tyvärr 44 mil kvar men har iallafall kört mer än halva vägen. Det är sjukt mycket snö ute och har redan sett 3 bilar i diket plus en plogbil i diket. Det är kaos på vägarna här.

                  
                                                                         Sliten!

                   
                                                                       Barnen i baksätet=)

 


Stackars Peter får köra som bara har sovit 4 timmar inatt.

                  
                                                  Snö snö snö, det är hur mysigt som helst.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0