Biokväll - Confessions of a shopaholic.

              
                                  Först bio...                              sedan fika.

Filmen var en äkta tjejfilm. Enkel, rolig och "lättuggad". Jag kände väldigt mycket igen mig själv i filmen, vilket jag tror dom flesta gör.
Alla har vi våra beroenden, vare sig det är kläder, skor, bilar, kameror eller whatever.
En härligt förutsägbar film, men lyckligt slut såklart. Isla Fisher gör en bra roll som lite halvgalen shopaholic. Vilket i och för sig kanske inte är en supersvår roll att göra.
Jag var glad och nöjd när jag lämnade biosalen. Den levde upp till mina förväntningar och var varken mer eller minde.
Jag rekommenderar absolut denna filmen. Kanske kan den hjälpa just dig att inse ditt shoppingberoende och ge ett par överdrivna tips på hur du ska komma ur det.

            Kvällens outfit










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0