Bakfull och misslyckad?

Ja, idag mår man väl som man förtjänar antar jag. Det blev ganska hårt igår, vilket jag ångrar en aning nu. Jag hade planerat att gå ner i byn en runda idag, äta lite grillat och ta en öl på hotellet och sedan fest ikväll. Men just nu är jag inte det minsta sugen på öl. Får nog köra på vatten tills ikväll är jag rädd för.

Det var en bra kväll igår och mycket folk på hotellet faktiskt. Det är ju roligt att alla man känner är ute. Men sen är det ju det där med frågan: Vad gör du nu för tiden?
Ja jo, jag är allmänt misslyckad, bor kvar här i byn och är utan arbete. Eller ska man dra sin livsplan och visa att man faktiskt vill göra något med sitt liv för att inte låta som en total loser?
Nej tacka vet jag en enklare fråga som: Hej, hur är läget? Fan nu är det fest, kul. Simlpe...man behöver inte gå djupare än så.

Nu får det nog bli en timme till i sängen.








Kommentarer
Postat av: Carro

aah, vet hur du känner! eller iaf inför mina gamla klasskamrater i gbg... "eh ja alltså, jag är städtant..." xD haha, så jäkla glammigt! men sen å andra sidan, det är finanskris och det är ont om jobb. Vi är 23/24 år, vi har hela livet på oss! dessutom är detr bajssvårt att bestämma sig för vad man vill göra. man gör det till en grej liksom. usch, fy fan.. nej njut av att du såg FABULOUS ut igår och att det är fint väder! :) ha det bäst, kram!

2009-05-30 @ 12:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0