This weekend, all about birthdays.

Det har varit mycket denna helgen. Det blev lite fest i fredags. Hade skit roligt! Emma, Sara, Annie och Matilda kom hit. Snackade, drack och lyssnade på musik. Tänkte ta oss en runda till Golden. Men tyvärr är det ju så här i byn att antingen är alla ute eller ingen. Det var ingen i fredags! Det var till och med så att dom hade stängt av musicen på dansgolvet. Illa! Vi stack in våra huvuden och drog ut dom igen lika snabbt.


lördagen var jag på 25-årsfest/kalas hos mina barndomskompisar. Tvillingarna Erika och Per. Där var det också väldigt skoj.

Idag (söndag) var vi ute i Mellby och firade ännu mer födelsedagar. Mig, Peters pappa och Peters syster. Fullt upp.
Nu är jag sliten och trött och ska bara slänga mig på soffan. Ännu mer födelsedagsfirande imorgon, det tar aldrig slut!










Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va sötta ni äro. hadde önskat att jag kunde varit med och fira din stora dag!!

me n jag kommer ner snart så då kan vi ta det då.



saknadig

2009-05-27 @ 00:35:56
URL: http://soulshaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0