Brudarna på Ullared.

    
                                                   Tina och Emma var shoppingsugna!


Shit, man går in med sån jävla energi men kommer ut med absolut noll kvar. Jag blir galen på alla kundvagnar och människor! Det måste vara sjukt stressande att jobba på ett sånt ställe varje dag. Självklart handlade man ju för mycket som vanligt. Det går verkligen inte att handla under 1000 spänn när man är där. Jo, Tina klarade det. Men och andra sidan vet jag ingen som är så duktig på att inte spendera pengar som henne. De flesta julklapparna är ju iallafall fixade nu. Skönt!
Men jag skulle verkligen kunna handla hur mycket som helst där. Man går in rätt lugnt men när man väl har lagt ner något i kundvagnen så går det bara inte att sluta. Till slut tog jag mitt förnuft till fånga och la tillbaka lite saker innan jag gick till kassan. Det var ju en jäkla tur eftersom det var precis att pengarna räckte. Hade visst inte så mycket på kontot som jag hade hoppats på...oops.
Ska försöka lägga ut mina fynd lite senare. Först ska jag städa!







Kommentarer
Postat av: PJOLTAS

Köpte du några fryspåsar? Jag har också fixat de flesta julklapparna..Thank you Internet!

=)

2009-11-21 @ 16:08:20
URL: http://pjoltas.se
Postat av: Cron

Det såg inte så sjukt fullt ut med folk som Emma sa ;)

2009-11-21 @ 16:36:26
URL: http://knaxville.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0