PANIK!

                                 
                                                          Jag har lila hår, hjälp!

Jag blev lite trött idag på att min hår har blivit lite gult istället för platinablont. Jag var inte riktigt nöjd med mitt silverschampo som gjorde mitt hår rosa/gult. Stefan (min frisör) sa idag då när jag pratade med honom att det skulle blandas ut med vanligt schampo och att det skulle bli bättre.
Såklart hade jag det i alldeles för länge (typ 30 minuter) och fick panik när jag tittade mig i spegeln.
Det är superlila! Det positiva är att det är mer lila än rosa nu, men jag kan ju verkligen inte se ut så här ikväll.
Jag fick ringa upp Stefan och fråga vad jag skulle göra. Ska prova först inpackning och om det inte hjälper grönsåpa. Hjälp!
Jag har tid hos honom nu kl 14.00 iallafall så jag hoppas att han kan fixa till något snyggt till ikväll ändå. Typiskt mig!!








Kommentarer
Postat av: Carro

ojdå, pixie geldof!

2009-11-27 @ 14:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0