Dessa ständiga klädproblem.

                                                  

Jag hittade den här übersöta klänningen på Glitzy för 1390 kr. Jag hade verkligen velat ha lite fina partklänningar men det är något jag nästan aldrig unnar mig. Har man en fin klänning så är man alltid klädd. Imorgon är det klassfest och som vanligt känns det som att jag inte har någonting att ta på mig. Jag hatar verkligen att behöva välja kläder kvällen innan, men eftersom jag inte åker hem i mellan imorgon så är det ett måste.
Det ska iallafall bli väldigt trevligt, förhoppningsvis lära känna klassen lite bättre. Först blir det fest hos en kille i klassen och sedan utgång på Sivans.








Kommentarer
Postat av: PJOLTAS

Sivans låter exotiskt!

=)

2009-11-18 @ 21:26:49
URL: http://pjoltas.se
Postat av: Malin

Shit va snygg den är, vill ha!!

Becca vi har show på skolan v.50 tor & sönd så har du vägarna förbi så hade det varit skoj om du kom:)



KRAMAR

2009-11-18 @ 22:28:40
URL: http://malinarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0