Fyndat i Ullared.

     

Är sjukt nöjd över min supersöta flanellpyjamas som jag köpte för 80 kr. Har letat efter en i 2 år men har bara hittat med typ snoopy och sånt på för över 200 kr.
Det blev två silvriga kuddfodral som kommer att ta plats med mina andra kuddar i soffan, 49 kr/st. Två enkla, mysiga vardagströjor för 49 kr, samt 99 kr. Självklart blev det lite underkläder som, billiga trosor och sockar. Strumpbyxor och knästrumpor är faktiskt jäbligt dyrt annars så passade på att köpa på mig lite inför vintern. Jasg köpte ett par glittersockar för 10 kr som jag inte vet om jag kommer att använda, men kan vara coolt i ett par klackskor nu när kylan tränger sig på. Lampan gick på 150 kr.

Självklart köpte jag ju lite annat smått och gott som toalettartiklar och sånt. Det blev lite presenter till Peter och julklappar, men det kan jag ju inte lägga ut på bloggen såklart.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0