Idol fredagen den 27 Nov.

              
                                                        Idol i pausen.


               
                                                     Minna och jag.


              
                                      Jessica och Minna.


              
                  Peter Jihde innan sändning med studiomannen.


Shit nu har jag abstinens. Har varit utan internet sedan i fredags. Nu ska det förhoppningsvis bli lite bättre med bloggandet.

Idol var skitroligt verkligen! Inte resan dit såklart eftersom jag och Jessica aldrig hittar någonstans och båda hatar stadskörning. Efter 1000 felkörningar och 1000 olika värgbeskrivningar kom vi fram.

Vilket tryck det var på publiken! Nästan bättre tryck och sammanhållning än på typ en U2, Madonna eller AC/DC koncert. Alla hejade, stampade i golvet, skrek, stod upp och gjorde vågen om vart annat. Alla va lika galna=)
I reklampauserna sjöng idolerna som redan har åkt ut, vilket var lite skoj. Det var roligt att höra Reza live.

Erik var galet bra! Han var ändå inte min favorit men han var ju skit bra live. Likadant Calle, fan vad jag gillar honom.
Tyvärr hade jag dåliga batteri och jessica hade glömt sätta i batteri i sin kamera så det blev typ 5 bilder och resten med mobilkamera. Men dom korten ser man ju knappt någonting på.

Sammanfattning: Toppenkväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0