IDOL i Malmö.

    

Ikväll ska jag, Jessica och Minna ha en tjejkväll. Vi ska åka ner till Malmö, käka lite och sedan kolla på Idol. Vi beställde detta för länge sedan som en överraskning för Minna (Jessicas 12-åriga dotter). Hon vet fortfarande inte om det, därför har jag inte kunnat skriva någonting här på bloggen. Typiskt nog har Minna ändrat sig och tycker att idol är tråkigt. Men det blir säkert en superskoj kväll och jag tror att hon kommer tycka att det är skitskoj när vi väl är där.
Spännande att se vem som åker ut idag. Mina favoriter är kvar och jag vill egentligen att ingen ska åka ut, men gillar nog Calle och Tove bäst ändå. 
Jag tittade precis lite på repititionerna inför kvällen och det kommer bli sjukt bra ikväll. Tove ska köra "Pride (in the name of love)" av U2, Calle "Jumpin Jack Flash" av Rolling Stones och Mariette ska köra "Your the Storm" av The Cardigans. Nu blev jag superlycklig!!

Jag vinkar på er i TV-rutan ikväll!=) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0