Klassfest!

                           
               Idag känner man sig såhär, fast istället för att gömma sig i ett 
              par byxor gömmer jag mig gärna under täcket hela dagen.



Shit vad jag är sliten! Mamma ringde och väckte mig nu vid 10 och jag har inte lyckats somna om. Sådär lagom skoj när man somnade runt 5 i morse.
Det var en sjukt kul kväll igår iallafall, trots att jag drogs med huvudvärk hela kvällen. Förfest hos Fredrik i klassen. Det var ändå typ 20 från klassen som kom, vilket var rätt bra. När grannen hade varit inne och klagat på musiken lite innan 11 var det dags att dra till Sivans.
8 st tog taxi men vi envisades med att ta bussen. Dåligt val! Bussen gick inte så vi fick ta taxi till slut också. Kom in lite senare, vilket nog var bra med tanke på hur lite folk där var.
Jag träffade en kompis där från Ljungby också, hur stor är chansen?
Det var fullt ös iallafall och när det stängde blev det såklart efterfest hos Robin där jag skulle sova. Så trots att Sivans stängde vid 1 så blev det jävligt sent i säng.
Nej, nu ska jag försöka ta en lite lur till innan min buss går 13.20.







Kommentarer
Postat av: Daniel

Vill me å supa next time! H. finnen

2009-11-19 @ 14:02:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0