Look of the day.

                                                       
                                    Bild lånad från Elin Klings blogg http://stylebykling.tv4.se/


Idag är det precis lika deppigt väder som alla andra dagar. Och idag skulle jag gärna vilja se hur så här. En tor mysig kofta, enkla klackar och ett par slitna jeans. Just sådana här jeans har jag varit på jakt efter ett tag nu men inte hittat dom perfekta. Tighta, men inte snortighta som ser sådär härligt använda och slitna ut. Kanske någon gång kommer jag att hitta dom.
Nu blir det iallafall bastu för min del, en liten spadag hemma. Skön dag på starten! Hade planerat att äta ölkorv och dricka en öl också, men just nu är så så jävla mätt efter räkmackan så jag får inte ner en bit till.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0