Överambitiös.

Jag fattar inte varför jag är så överambitiös ibland. Jag känner mig ofta som Monica i vänner, måste bara ha det perfekt runt om kring mig och älskar att organisera.
Mitt senaste projekt är Peters filmer. Jag sorterar in dom i hans väska allt eftersom han bränner nya och lägger under TV-bordet. Det är nummer på varje plastficka som matchas med nummer i ett excel dokument. Igår la jag väl in typ 50 filmer, så nu är det uppe i 506 st.

Då kom jag på den brillianta idén att det hade sett väldigt bra ut med info om skådespelare, år och genre på varje film. Idag har jag gjort 50 st, som tog typ 2 timmar. Jag blir så trött på mig själv!
Men nu när jag väl har börjat så kan jag ju inte sluta. Nu måste jag verkligen plugga!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0