Putande läppar.

       
     Varför dessa putande läppar?! Det ser lika ansträngt och onaturligt ut på killar som på tjejer.

Ja det är nog många av oss som önskar att vi hade fötts med läppar som Megan Fox och Angelina Jolie. Jag bland annat. Har man små läppar och känner att man vill ha dom större så tycker jag det är ok att förstora dom. Man vill ju dock inte att de ska se ut som exempelvis Meg Ryans eller Linda Rosings läppar.
Något jag däremot tycker ser så jäkla roligt ut är alla dessa putande läppar. Varför gör tjejer detta?! Det ser ju så onaturligt ut och man ser ju att personen på bilden trycker ut sina läppar. Plus att man ser trög ut. Jag läste en liten undersökning där killar hade fått svara vad de tyckte om när tjejer gör detta. 90% av 90 st som svarade tyckte att det såg skitlöjligt ut. Och jag håller med, not hot!







Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så jävla roligt hjärtat!

2009-11-27 @ 13:41:59
URL: http://soulshaker.blogg.se/
Postat av: Carro

det var snygga killar du hittat haha!

2009-11-27 @ 14:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0