Rainy Sunday.

                                    
    Peter fick hem byxorna han beställde från Jimmy Choo-kollektionen igår.
       De var inte alls fina, men Gibson klädde däremot väldigt bra i den här 
                                  superfina Jimmy Choo-påsen.



Det blev en lyckad kväll igår och man åt för mycket som vanligt. Det blev en film efter att mamma och pappa åkte hem vid 00.30. Underworld 3 blev det. Har inte sett någon av de andra men jag gillade denna. En mörk vampyr/varulvsfilm med lite fighting och kärlek såklart.

Idag vaknade man upp med migrän, så pass att jag kräkte. Jag hatar verkligen det, hela dagen blir förstörd. Idag måste jag iallafall plugga, för på tisdag ska vi ha muntligt test i skolan. Läraren kommer att ställa en fråga och peka på någon som ska svara, jobbigt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0