Spadag.

                                    

Åh jag känner mig som en hel ny människa. Vilken underbar dag det har varit än så länge. Basta, skrubba, ansiktsmask och krämer. Man känner sig så jäkla ren och fräsh, lovely.
Jag avslutade med min favoritlotion som jag verkligen vill tipsa om. Den heter Love Spell och du hittar den på Victoria´s Secret för lite under 100-lappen. Den luktar sjukt gott och luktar lika gott hela dagen. Jag köpte på mig några burkar när jag var i USA och sedan köpte jag på mig ett par till när jag var i Australien. Man får ju passa på i och med att man inte hittar Victoria´s Secret överallt. Annars är ju ett tips att beställa det från nätet.








Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud vad jag skulle behöva det nu!!! det låter underbart avis!!!!



saknar dig och vill ses snart!

2009-11-14 @ 22:30:27
URL: http://soulshaker.blogg.se/
Postat av: Pjoltas

Sv; Det blir visst svårt att göra en uppföljare på "Tre Kronor". Prästen sprängde visst hela skiten i luften i sista avsnittet.



Hellre en SPA-dag än en SPÖ-dag!

=)

2009-11-14 @ 22:57:30
URL: http://pjoltas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0