Ullared....tjallallallala!

                        

Weehoo..idag ska jag till Ullared med mina bästisar Emma och Tina. Så om någon timme kommer man vara den där shopping-galningen som alla blir som kommer dit och köpa 1000 fryspåsar=)
Ska verkligen försöka att inte köpa något onödigt idag. Det ska bara bli skoj att åka på en utflykt med mina girls för det var så jävla länge sedan vi gjorde något tillsammans alla tre.

Jag fick godkänt i inköpskursen förresten, det har jag glömt att säga. Gött som fan! Lite stolt över mig själv är jag allt. En liten parantes bara.

Nej, mot Ullared!







Kommentarer
Postat av: Carro

åhå, avis! mina fryspåsar börjar ta slut...

2009-11-20 @ 14:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0