Hemtentan, check!

Weehoo! Klockan är ett och jag är redan färdig med hemtentan. Nu kan jag koncentrera mig på det vanliga tentan resten av veckan. Gött!

Vad allt känns bra när man bara tar tag i och gör det. Har flera saker som jag har skjutit upp alldeles för länge nu. Som att fixa praktikplats, vilket jag fixade denna veckan. Det känns sjukt bra! Jag ringde också och bokade tid för cellprovning hos gynekologen som jag har skjutit på för länge nu. Det kan ändå gälla liv eller död så det måste bara göras.
Jag skulle också behöva boka tid hos hudläkaren för mina eksem på händerna som aldrig försvinner hur mycket jag än hoppas på det. Snart kliar jag verkligen sönder händerna så nu är det kris.

Nej, det är någonting som jag måste bli bättre på. Göra saker direkt! Det känns ju så bra när det väl är gjort.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0