Min lördag.

                          
                          
                          

Vi bestämde oss för att köra på friterad mat innan bowling nu när vi väl har fått en fritös. Det blev lökringar, kycklingfilé, räkor och buffalowings.
Om jag ska vara ärlig så är jag inte så förtjust i något av det, men alltid kul att testa. Lökringarna blev nog bäst ändå. Flåttigt värre!
Sedan blev det bowling i Halmstad. Jag glömmer alltid mellan gångerna varför jag inte gillar bowling. Men en stund in i spelet kommer jag på det. Jag förlorar alltid!
Kvällen avslutades med räkfrossa och ett parti Hollywood. Nice!

     
              Alla körde sin style men Johannes var nog den bästa om man kollar poängställningen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0