Oh MJ oh MJ!


Vilken show det skulle ha varit! Det var otroligt roligt att få följa med i processen som att hitta rätt dansare till rätt specialeffekter. Vilken perfektionist han var! Bestämd men samtidigt ödmjuk. Jag tycker att dom fick fram en bra bild av Michael. Ett geni med humor och samtidigt båda fötterna på jorden. Jag kan inte säga att alla kommer att älska denna filmen men du som någon gång har gett en bit av ditt hjärta till honom kommer att uppskatta den.

För mig som har varit besatt av allt som hade med MJ en gång i tiden att göra var det ett fint avslut. Jag är bara ledsen att jag aldrig fick uppleva det live.

                           
                           Vi var alla supernöjda efter bion.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0