Finally weeeeekend!


Äntligen helg! Ledig fram till månad och sedan tenta nästa fredag. Visst blir det mycket plugg men skönt att slippa åka fram och tillbaka till Växjö hela tiden.

Idag hade vi faktiskt bokat in buggkurs. Vi har snackat hur länge som helst att vi vill lära oss bugga (typ Peter, Jessica och jag), men har aldrig tagit tag i det. Tror ni inte det var för lite folk när vi kom dit så dom bestämde sig för att inte ha kursen i höst! Irriterande eller vad.

Men och andra sidan så missade jag ju inte Idol.
Nu när Peter och vår lille bäbis har gått in och lagt sig tänkte jag sätta mig med min bärbara framför TV:n och spela hjärter. Har blivit sådär nördigt förälskad i detta kortspel och kan inte sluta. Kanske för att det är det enda kortspelet jag vinner i hela tiden.
Godnatt på er allihopa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0