Girls night out!

          
Ena gänget i vardagsrummet och de andra befann sig i garderoben/sminkrummet såklart. Det var ju ändå en tjejfest.

Vilken toppenkväll det var i lördags! Jag lyckades få bort min migrän tills på kvällen, vilket är jag var sjukt tacksam för. Det blev en trevlig förfest full med brudar. Supergod mat på hotellet och en kanon show. Det kom ju lite fler folk sen vid 23.00 så att hotellet inte bara var fullt med tjejer. Såklart blev det efterfest, som man alltid ska tacka nej till. Jag hade egentligen druckit alldeles för mycket, var alldeles för hungrig och alldeles för trött. Därför vaknade man ju upp på söndagen, återigen med migrän. Och måndagen lika så. Efter 4 dagars migrän är jag nu sjukt trött!

Rapporten ska in på torsdag och redovisningen ska förberedas. Det blir en fullspäckad vecka, med säkerligen ännu mer migrän.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0