Grillfest.


Peter a.k.a grillmästaren och Jessica.


Fanny och Axel. Ser det inte somrigt ut? Lovely!


Lite käk.


Jessica och Marie.


Jag och Marie och Linda i bakgrunden om man tittar riktigt noga.

 

             
                                                                          Och Per såklart.

Årets första grillfest! Så jävla gött, när man kan sitta ute lite. Ok det var lite kallt, men kunde sitta ute med jacka medans man grillade iallafall. Tråkigt att jag skulle ha migrän och var tvungen att lägga mig och vila efter halva festen, men ändå. Idag kör vi igen! Ska bara försöka bli av med den här jävla migränen först, jag blir så trött.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0