Packar.

                                 
Om jag bara kunde få välja denna outfiten kanske? Snygg, enkel och avslappnad. Just the way I like it!


Idag åker vi till Stockholm. Det ska bli så skönt att bara komma iväg, kolla i affärer, fika, dricka en öl när man känner för det och unna sig en massa god mat. Längtar redan efter hotellfrukosten! Men som alltid när jag ska åka iväg, speciellt till Stockholm så har jag absolut inga kläder. Jag blir så trött, allt jag tar på mig är fult och typ 100 år gammalt. Det är märkligt när man har hur mycket kläder och skor som helst så är det inget som är perfekt. Jag får helt enkelt köpa nya kläder i Stockholm. Har jag sagt att jag hatar att vara student ibland?! Att man aldrig har några pengar.

Nej nu får jag packa vidare om jag ska bli klar till klockan fyra. Ciao!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0