Slutklämmen.

               

Jaha då var det söndag och man sitter här med redovisningen och opponeringen. Känns som jag aldrig kommer bli färdig. Men det ska bli så fruktansvärt skönt att ha det över imorgon. Det tål att firas! Hel ledig på tisdag vilket ska bli grymt skönt. Ledigheten mellan två kurser är den bästa, för då finns det ingenting man måste göra. Till helgen blir det Stockholm, åh mitt kära Stockholm. Umgås med Tilda och Axel på fredagen. Kanske ut en runda? Det återstår att se. Det blir Bounce på lördag i Globen och sedan middag på Zink grill på kvällen. Skulle egentligen bokat bord på La Rouge, men såklart väntade man för länge och nu fanns det inga bord kvar. Typiskt! Det blir nog en nice helg iallafall och jag önskar att jag hade mer pengar så att jag kunde shoppa shoppa shoppa. Men man kan ju tyvärr inte få allt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0