Söndag i Stockholm.

                               
      Ok, jag erkänner! Peters iPhone var verkligen till hjälp. Typ som när jag hade noll koll vart Topshop låg. 

        
                                     Hann sitta och njuta av solen lite innan affärerna öppnade.

       
                                        Lunch och såklart jag beställer räkor som vanligt!

       
Tilda och Axel. Jag var kanske lite taskig att ta ett kort där Axel har hela munnen full med mat, men det var det enda jag hade. Sorry Axel!


Stressad som jag är ville jag vara ute när affärerna öppnade som jag trodde var klockan 10. Icke! Vi fick gå runt på stan typ till 12 innan affärerna öppnade. Men det var rätt mysigt faktiskt. Sjukt skönt att gå runt och bara titta när det är gött väder och typ inget folk ute på stan. Det blev lite shopping, men för en gång skull var jag inte på humör. Jag måste ha varit sjuk. Också hann vi faktiskt med en lunch med Tilda och Axel innan vi åkte och det var jävligt nice. Hade egentligen bara räknat med att träffa dom på fredagen så det var ett plus.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0