Stockholm so far.

       
                       Vårat hotellrum. Riktigt nice hotell faktisk, längtar redan till frukosten imorgon bitti!

       
                                         Skjorta 199 kr från H&M, halsband 69,50 från H&M.

        
                                                                        Linne 149 H&M.

Det var riktigt trevligt igår. Snackade lite skit med Tilda och Axel och kollade på Paranormal Activity innan vi slocknade vid midnatt. Idag har vi stresshoppat på stan. Peter skulle köpa något till en kompis och jag var tvungen att ha någonting att ha på mig för kvällen. Jag hatar att stresshoppa! Hittade iallafall ett Aerosmith-linne till Sweden Rock i sommar, ett halsband och min efterlängtade jeansshorta.
Bounce var toppen! Jag blev påminnd varför jag började dansa för en sådär 8 år sedan. Dom är sjukt grymma och jag älskar att dom blandar in allt. Sjukt nice när "Benke" i en tight balettdräkt, cool keps och ett par sneakers dansade en blandning mellan balett och hip hop.

Tyvärr har jag glömt sladden så jag kan inte lägga upp bilder mer än dom som är tagna med datorns kamera. Får helt enkelt uppdatera med foto efter helgen. Glömde också mitt smink upptäckte jag i morse. Höll man på att börja gråta eller?! Kul att klä upp sig och gå ut och käka på fin resturang osminkad! Som tur är var jag hos Tilda och kunde sminka mig klart inför kvällen innan vi åkte därifrån.

Superfint hotell har vi fått också! Clarion Hotel är det med badkar, minibar, relaxavdelning och ett fettofönster över hela väggen på vårat hotellrum.








Kommentarer
Postat av: Johan

Trevligt värre! Vilket hotell var det? Skrämmande likt ett vi låg på -07 när vi var uppe och kollade på ett band :)

2010-04-25 @ 00:35:20
URL: http://knaxville.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0