Skola, buss, sova, skola, buss, sova.

                                

Jag är verkligen helt slut. Tre dagar i skolan är verkligen max vad jag pallar. Men nu är det bara imorgon med, sen blir det lite helg. Det är ju inte bara det att man sitter i skolan, utan det är ju alla dessa timmar på bussen också. Man gör ju inget annat än att åka buss, sitta i skolan och sova.
Efter nästa vecka är jag ledig i en och en halv vecka också och det ska bli så sjukt skönt! Hade jag haft lite pengar hade jag fasen bokat en charter. Men det har man ju tyvärr inte!
Igår tog jag äntligen tag i och gå till hudläkaren med mina eksem på händerna. 700 spänn kostade för att dom skulle titta på händerna!! Och sedan kostar det 500 spänn för att dom ska se om jag är allergisk mot något. Kul pengar verkligen när man är fattig student. Jag blir så trött.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0