Bounce bounce baby.

       

Vilken underbar dröm jag hade inatt! Utan att jag visste om det bodde jag tydligen granne med David Dalmo från Bounce. Jag berättade mitt dilemma att jag inte vet hur jag ska jobba i sommar och är därför inte är säker på om jag kan åka till Bounce Summercamp. Självklart erbjöd han mig privatlektioner, gratis såklart! Han ringde även dit Jennie Widegren (också från Bounce). Undra vad detta betyder, att jag kommer att gå på Bounce Summercamp eller inte?

Jag håller tummarna krampaktigt tills jag får mitt schema. Jag hoppas hoppas hoppas, för jag behöver verkligen lite inspiration nu! Jag är i alla fall glad att jag bokade biljetter till deras show i globen. Så om ett par helger får jag äntligen se mitt älskade Stockholm igen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0