Yohoo...äntligen fri!

                                         
                           Redovisningen över, det tål att firas!

Äntligen är skiten över! Redovisningen gick ok, men var lite nervös och stod tydligen och stampade med fötterna under redovisningen. Anyway...underbart att ha det gjort. Blev påmind om bussåkandet idag. Har faktiskt saknat det, men helt plötsligt kom jag på hur tråkigt jag tyckte det var. Jag hade lite tid över i Ljugby och firade redovisningen med en fet räkbaguett på ett café. Hade verkligen tänkt att göra något roligare med denna kvällen och blev lite irriterad på mig själv när jag vaknade på soffan efter ett glas rödvin klockan 10 på kvällen. Kul att gå och lägga sig klockan 10 på sin lediga dag, nej! Men imorgon blir det frulle med min kära vän Fanny iallafall klockan 9. Hoppas hoppas det blir fint väder så att man kan götta sig i solen för en gång skull!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0