Ögonfransförlängning.

                     

Idag har jag plågat mig igenom timmarna fram tills nu. Jag började med att gå och laga ett hål hos tandläkaren. Det var nog på högstadiet jag lagade ett sist, så jag hade glömt hur ont det gjorde.

Därefter var det direkt och göra ögonfransförlängning. Det ska tydligen inte kännas någonting. Men det gjorde det! Först tejpar man ner underögonfransarna. Men mina ögon rann så mycket så tejpen fastnade inte riktigt. Detta resulterade att vissa av de övre och undre fransarna limmades ihop. Sådär lagon skönt när man skulle sära på dom sen.
Men jag får väl säga att det var värt det ändå. Mycket nöjd med resultatet. 550 kr kostar det för er som är sugna på att göra det.







Kommentarer
Postat av: Linda

sjukt fint! jag har tittat lite på att göra det här i gbg, men kostar mellan 700-1100 här vad jag har sett och det har känts lite för dyrt. men 550 va ju verkligen överkomligt! var gjorde du det?

2010-08-20 @ 19:48:40
URL: http://konstigtattvaraela.blogg.se/
Postat av: Becka

Jag gjorde det hos en tjej här i Markaryd.

2010-08-31 @ 20:28:17
URL: http://franq.blogg.se/
Postat av: Linda

ajdå, lite långt att åka kanske ;)

2010-09-03 @ 20:56:49
URL: http://konstigtattvaraela.blogg.se/
Postat av: Linda Bönnelykke

Har velat göra sådana länge,men tycker med att det kostar för mycket. Men 550 spänn kan man ju lägga ut! Kan jag inte få nr till tjejen som gjorde det :-) Kram

2010-10-01 @ 07:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0