Grammy Awards 2010.

Jag tänkte visa mina favoriter Grammy Awards 2010. Lady Gaga slår ju alla såklart. Man kan ju inte vara mer orginell, hon är ju ett vandrande konstverk. Även om jag inte är superfötjust i hennes musik så älskar jag att hon drar på gränserna stilmässigt.

Lady Gaga


Lady Gaga


Usher, lika snygg som vanligt.


Jennifer Hudson var snygg i denna Victoria Beckham skapelsen.



Pink hade en supersnygg långklänning. Om jag hade fått välja om hade nog min balklänning sett ut ungefär såhär.


Miley Cyrus hade en klänning från Herve Leger.


Jag älskar Katy Parry. Jag var dock inte överförtjust i denna klänningen men gon är ju så snygg för övrigt så att jag var tvungen att ta med henne.


Jag var tvungen att ta med Paris Jackson också för att hon var så himla söt. Jag tyckte inte alls att hon såg så stor ut på Michael´s begavning. Jag älskar att hon har hedrat sin pappa genom att ha ett rött band kavajärmen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0