In the moment.


Kan ju inte säga annat än att det var fullt ös på scenen. Ni ser ju, mitt hår hänger ju knappt med.


Johan kör lite solo.

 

Lite gäsartister hade vi lyckats får in också. Jonis spelade lite extra låtar och Helena sjöng. Fy fan vilken bra Björk imitation hon körde.


Jag är verkligen totalt slut efter kvällens föreställning. I och med praktiken känner man att man måste vara på topp hela tiden, och det blir så sjukt ansträngande. Ikväll hade jag nog ätit lite dåligt och kände mig yr under hela föreställningen, vilket gjorde att jag tappade balansen flera gånger när jag körde min Michael Jackson imitation. Annars var det en toppen föreställning annars. Skit mycket folk och bra publik.

Imorgon är det sista och det känns ju lite tråkigt. Men på fredag blir det fett partaj iallafall med hela gänget och alla andra.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0