Oh what a hangover...

Vilken rolig kväll vi hade igår! Det var klassfest nu innan vi alla drar ut på LIA på måndag. Skit bra förfest hos Fredrik och Stallarna var lika roligt som vanligt. Tyvärr åkte jag ifrån kameran och kan inte lägga ut några bilder vilket är jävligt tråkigt.
Idag har det ju däremot inte varit en bra dag. Gick upp klockan 10 eftersom jag skulle ha ett litet "möte" på fiket. Sen fick jag sådan fruktansvärd huvudvärk, så resten av dagen har jag spenderat i min säng. Och min kära pojkvän har serverat mig rostade mackor och dricka när jag har behövt det. Vad skulle jag gjort utan honom.

Ikväll ska vi fira Jessica lite som fyllde år igår. Det får bli lite mat och sedan gå och lägga mig på soffan. Att man aldrig lär sig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0