Tomt utan föreställning.

                          
                                              Daniel har fått in svingen med kavajen.

                          
          Denna bilden är ju så rolig så jag kissar nästan på mig varje gång jag tittar på den.

                           
                                                  Johan på gitarr och Tony på trummor.

Shit jag har varit dålig på att skriva. Har verkligen haft fullt upp! Första lediga eftermiddagen idag sedan praktiken. Det har varit träning eller föreställning varje kväll. Men det känns verkligen skit konstigt idag för nu har man helt plötsligt ingenting att göra.
Igår var det en typisk andra-föreställning. Allting gick fel. Men det är så det ska vara, det måste alltid bli någon föreställning som skiter sig lite. Men det är ju så jävla kul att stå på scen! Det var så längesedan så jag har glömt allt det där. Det är mysigt på något sätt med förberedelser, repititioner, städning efter showen...
Ni som inte har varit och sett det än så lovar jag att det kommer bli gymt nästa vecka. Då har det förhoppningsvis lagts till lite extra också.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0