Är det par-tey så är det!

I fredags fick det bli rejäl avslutningsfest för "Världens bästa låtar". Det blev så jäkla lyckat och jag kan inte fatta att jag orkade hålla igång från klockan 19-04 och fortfarande inte vilja gå och lägga mig. Det var galet och här kommer lite bilder från kvällen.



Kvällens bild!


Christian, jag och Naggan.


Dags för skumpa. Så jävla happy man kan vara!


Peace tecknet var en klar trend för kvällen.




Jessica och Fanny vad jävligt på G.


Fanny, alltid lika snygg.


Äntligen dags för lite "Folsom prison blues".


Fullt ös på scenen.


Lite bugg.


Och en "tabledance" såklart.



Lite powernaps för att återhämta energin. Fanny och Marie tog en lite paus på golvet och Daniel på bilden under körde på stolen.


Vad jag gör kan man ju däremot fråga sig.


Axel är verkligen priceless på dansgolvet.


Åh hett, eller inte.


Och sist men inte minst lilla Johan.








Kommentarer
Postat av: Cron

Hah, bilderna är grymma, speciellt den på Naggan ;)

Sjukt skoj att man fick vara med och lira lite med! Hoppas det blir mer!

2010-03-01 @ 15:24:52
URL: http://knaxville.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0