Cravings.

            
                       Superstor kudde att ha på golvet i vardagsrummet. 995 kr på Chilli.

                            
                                              Snyggt tidningsställ för 199 kr på Bloom.

                            
                    Underbara vasar på Bloom. 649 kr för den minsta och 1095 kr för den största.

                            
                  En sjukt snygg lampa som dessutom det var halva priset på. Nu 1999 krChilli.

                 
En helt onödig fotölj egentligen, men den är ju så himla snygg. Mörkrött sammet, mmmm... 1990 krChilli.


Idag tog vi en liten shoppingrunda runt om alla möbelbutikerna i Halmstad. Jag är så himla sugen på ny soffa och lite omstyling här hemma. Det blev ju inte så mycket shopping, men det är ju så roligt att bara gå runt och titta och planera lite. Om jag hade haft ett jobb så hade jag förutom en soffa, köpt med mig dessa 5 sakerna på bilderna hem idag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0