Fika fika fika.

                       
Fika med Fanny och Linda bland annat idag (detta är dock en bild från vinkvällen hos Linda förra veckan).

Ja har man inget bättre för sig i Markaryd får man helt enkelt ta en fikadag. Vi skulle egentligen åkt till havet, men vädret var ju tyvärr inte det bästa. Och nu när vi har fått ett sånt superfint fik i Markaryd så får man ju passa på. Först tog jag en fika med Emma. Men efter det kände jag att jag inte riktigt ville åka hem och frågade om Fanny var sugen på en kopp. Det blev ett helt gäng och tusen hundar typ. Mysigt mysigt!
Imorgon bär det av till Kristianstad och spendera min helg med bästaste Tilda!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0