Avslutningsfesten.


Vi började med lite brännboll.


Poängen gicks igenom.


Sedan var det dags för "vem har bäst saliv?". Det fick ut på att slicka på bilar och trycka fast så många som möjligt i ansiktet. Markus till höger vann.


Också äntligen mat, exotisk planka.


Ulrika och jag.


En ny lek, skissa och gissa typ. Linnea verkar upprörd=)


"Mahalageasca" för första gången på kvällen.


Lite rök/friskluftspaus.


Linnea, Johanna och Femina.


Kungen och drottningen på dansgolvet?! Linnea och Robin.

Vilken bra avslutning det blev i fredags! Tentan har jag absolut ingen aning om hur det gick på. Störst chans är väl att jag kuggar, men det är väl på tiden i så fall.
Eftersom jag varit sjuk och hade huvudvärk bestämde jag mig för att inte dricka på kvällen, men var ändå med på festen. Hade så jäkla skoj! Lite brännboll och andra lekar, lite mat och en massa dans. Låten "Mahalageasca" kördes på full volym hela kvällen så det får nog bli ISM09VÖ:s partylåt=) 

Jag tog nog ut mig lite väl mycket för jag har haft en helskum huvudväk resten av helgen som inte går över hur mycket treo och migräntabletter jag än proppar i mig. Tråkigt, så nu har jag bara suttit hemma och gjort ingenting. Men men...jag har ju lov nu!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0