Club Monday.

                          
                                            Lite tillfixning innan Måndagsklubben.

                           
Kvällens outfit för mig. Mina nya byxor som jag glömt att visa upp från H&M. Också invigde jag mina nya Nelly-skor. Helt ok för att vara så höga.

                
                                                              Jag och söta Tina.

                            
                     Lika snygg som vanligt! En liten cykeltur till stan för lite käk på Bulls.

                 
                                         Underbar sommarkväll och Tina på cykeln.

Perfekt start på sommarlovet igår! Helgens huvudvärk försvann äntligen när jag drog mig mot Halmstad. Jag och Tina gick en runda på stan innan vi fixade oss för kvällen. Vi cyklade in och mötte upp Adam, Johanna, Kalle och satte oss på Bulls och käkade lite. Vid 23-tiden tog bussen till Måndagsklubben i Tylösand. Vilken rolig kväll jag hade! Club Monday är alltid roligt. Där var ändå endel som man kände vilket gjorde det hela ännu lite roligare.

Idag har det ju varit kononväder och jag passade på att pressa lite innan jag gick till frisören. Skönt att bli lite blond igen. Det känns att det är sommar nu, and I´m lovin' it!








Kommentarer
Postat av: Johan

Mycket mycket trevligt att träffa er! :D

2010-06-22 @ 20:44:47
URL: http://knaxville.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0