Första dagen på lovet!

                               
Idag blir det heldag med min kära vän Tina. Har så dåligt med kort på oss två så det fick bli ett från 2008. Bruna och fina var vi efter resan iallafall!

Idag tänkte jag inviga första dagen på lovet med att ta en heldag hos Tina i Halmstad och sedan gå ut på Club Monday. Det är ju invigning för den idag så det är ju passande. Pluss att jag jobbar sen i sommar, så det gäller att passa på och gå de gånger man kan. Får se vad det blir för mig och tina idag, sol och bad kanske? säkert en massa kaffe på hennes balkong iallafall. Underbart att vara ledig! Nej, nu ska jag gå och duscha annars kommer jag aldrig att komma iväg.
Ciao!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0