Midsommar 2010.

       
              Den superfina tårtan som Emma hade gjort som vi började att äta vid klockan tre.

       
                                                    Och välkomstdrinkar fick vi ju såklart.

        
                                                          Emma och Jenny äter tårta.

       
                                          Också klädde vi ju midsommarstången såklart.

       
                                                                        Jag och Annie.

                       
                           Emma och Anna fixade det sista på vår superfina midsommarstång.

        
                                       Också fick även jag ihop en midsommarkrans till slut.

        
                                         Jenny och jag äntligen färdiga med våra kransar.

        
                      Dags för lekar! Det gällde att sätta så många bilar i huvudet som möjligt.

        
                                Denna leken gick ju inget vidare men jävligt rolig att kolla på!

         
De skulle mata grabbarna med gräddbulle med ögonbindel för ögonen. Annie var faktiskt jävligt duktig på detta!

       
                                         Äntligen midsommarmat. Här är Py och Johan.

       
                          Så jävla rolig bild. Syskonen gör samma min utan att veta om det=)

        
                              Klockan elva på kvällen och det blev dags för lite jordgubbar.

       
                                                                       Emma och jag.

       
                                                                 Jag, Annie och Emma.

Så var midsommar 2010 över. Men det blev faktiskt bättre än många andra år, kanske för att jag inte hade några förväntningar alls. Äntligen blev det en helt traditionell midsommar med nära och kära. Vi klädde midsommarstången, gjorde midsommarkransar, lekte lekar, åt midsommarmat och jordgubbar förstås. Det var ju toppen väder så mer kunde man egentligen inte begära.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0