Se upp för killerhunden!

                              

Jag satt vid datorn och hörde mammas och pappas lilla hund Elsa gny lite. Jag tänkte att hon kanske var kissnödig och skulle släppa ut henne. Hon stod bara helt still med sin leksaksmus i munnen, så jag tänkte jag skulle ta den från henne så att hon inte tog med den ut. Den kändes väldigt mjukare och verkligare än den brukade göra. Då ser jag att huvudet är av och bara hänger i lite senor.
Shit, vadå panik! Hundjäveln har en riktig mus i munnen som hon säkert legat och tuggat på hur länge som helst. Lyckades till slut lura henne så att hon iallafall släppte den utomhus. Urk!

Nej om jag ska ta tag i mitt liv och utnyttja sin semestervecka kanske. Synd att solen inte har hittat fram idag bra. Det får bli en fika hos Jessica på hennes jobb iallafall.








Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHA!

2010-06-23 @ 16:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0