Allergitest och plugg.

Idag har jag börjat mitt allergitest. Dom har satt på några slags plattor med tejp över som jag ska ha där i två dygn. Sedan blir det två återbesök för att se om det är något som gav utslag. Det är iallafall sjukt obehagligt att ha en stor tejpbit på ryggen som typ drar så fort man rör sig. Men men, bättre att ha skiten gjord.

Det börjar snart närma sig tenta vilket menas att jag faktiskt måste börja plugga lite. Tror bara det är 3 gånger kvar, så nu gäller det att börja trycka in all informationen på allvar. Vi läser juridik just nu och boken är ju inte direkt lättläst och lagarna inte övertydliga så det kommer kräva många timmar. Men vi har ju tre hela veckor på oss så jag är lugn än så länge.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0