Fruitdrinks on a thursday.


Eftersom ingen av oss har pengar bestämde jag och Marie att vi skulle sitta hemma och dricka fruktdrinkar istället för att köra after work. Med lite alkohol i såklart. Apelsin, grape, clementin, citron och lime kördes i hennes fruktpress. Och sedan lite hallon och jordgubbar i mixern. Riktigt vitaminkick! Jag ångrar lite den där spriten som hälldes i. Trots att det bara var pyttelite är mitt huvud förstört idag, jag tål helt enkelt inte sprit. Det var trevligt och lugnt iallafall, jag, marie, johan, dennis och daniel. Också kollade vi på Maries supersöta musikaldebut i Sound of Music. Sådär lagom trött pallrade jag mig hem vid 1-tiden och åt lite nuggets framför Sex and the City.







Kommentarer
Postat av: Malin

åå vad goda dom ser ut:)

2010-05-07 @ 17:38:32
URL: http://malinarnesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja blev jätte nöjd=) gu va goda era drinkar såg ut. Saknar dig gums. Puss

2010-05-07 @ 23:22:56
URL: http://tinasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0