Fyndat.

                                 

Som jag skrev för ett par dagar sedan så var jag på loppis med min mamma. Nu är allt slipat och målat och titta så fint det blev! Det enda som fattas är lite växter i krukan och handtag på byrån. Men allt detta för 60 kr är inte dåligt. Nu helt plötsligt blev det en hel byrålåda ledig i min walk-in-closet där jag kan stopp massa annan skit. 40 kr för byrån iallafall (som jag för övrigt fick av min mamma), 10 kr för krukan och 10 kr för spegeln. Perfekt!







Kommentarer
Postat av: Carro

supersnygg byrå!

2010-05-15 @ 15:20:21
Postat av: elliz

Hej vännen! Superfin blev byrån! Spraymålar du eller kör du pensel / roller?



Kraam!

2010-05-16 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0